niedziela, 2 marca 2014

O Mnie


Hej!

Mam na imię Asia.

 

Postanowienie pisania bloga wzięło się z chęci niesienia pomocy, rady oraz zdobytego może nie dużego... ale już jakiegoś doświadczenia. Doświadczenia życiowego, metodą prób i błędów a także tego co się nauczyłam w szkołach. 

Ukończyłam II Liceum Ogólnokształcące w Toruniu z myślą że pójdę na studia. Jednak po ukończonym liceum wybrałam inną drogę niż studia - nie byłam mózgowcem, kujonem i zresztą nie widziałam po studiach przyszłości ( kiedyś może i one coś znaczyły - ale teraz ). Poszłam do szkoły Fryzjerskiej. Pytanie czy to była moja pasja i wrodzony talent? :) A może wybrałam tą szkołę nie wiedząc co mam dalej robić? Wcześniej już lubiłam bawić się włosami, ale jakoś nie wiązałam z tym zawodem swojego życia. Nigdy nie myślałam żeby pójść na tą szkołę. Po prostu miałam takie zainteresowanie..... i zaryzykowałam idąc w tym kierunku. Przyznam było ciężko nie raz. W szkole były dziewczyny i chłopaki którzy mieli dryg do strzyżenia same od siebie, ja takiego drygu nie posiadłam. Miałam bardziej dryg do upięć, koloryzacji, ondulacji, strzyżenia męskiego. Niestety nauka strzyżenia szczególnie damskiego kosztowała mnie więcej czasu, więcej pracy i chęci niż innych. Nie raz przyznam było ciężko. Lecz wszystko jest możliwe do opanowania jeśli ma się dobrego nauczyciela :). Po ukończeniu szkoły Fryzjerskiej postanowiłam do kompletu pójść na szkołę kosmetyczną. Jednocześnie chodząc na szkołę Fryzjerską zazdrościłam dziewczyną z profilu kosmetycznego (tych zabiegów kosmetycznych, makijaży, nawet tych białych fartuszków :] ). I tak kosmetyka przerodziła się w moją największą pasję.


Myślę że wyjaśniłam dlaczego w blogu umieszczę dużo informacji o urodzie i pielęgnacji włosów.
A skąd zainteresowanie chorobami kobiecymi......raczej to nie zainteresowanie. Raczej to życie zmusiło mnie do zainteresowania się tym. Wcześnie w ogóle o tym nie myślałam. Raczej lekarz ginekolog był dla mnie bardzo daleki. Od Stycznia 2014 wykryto u mnie endometriozę. Torbiele na jajnikach obustronne. Niestety stan był już na tyle poważny że nie szło już tego próbować leczyć jakimiś hormonami. Musiałam być poddana operacji - laparoskopii. Laparoskopię miałam 12.02.2014. Wycięto jeden torbiel w całości z jajnika prawego, a częściowo wyłuszczono z jajnika lewego. Niestety jest to choroba nieuleczalna jak na razie......ale dzięki Bogu nie jest śmiertelna. Lecz będę z nią najprawdopodobniej borykać się do lat przejściowych kobiecych - czyli do menopauzy. A to daleka droga przede mną. Wiem że jest więcej kobiet borykających się z tą chorobą, dlatego postanowiłam ująć to w swoim blogu.

Więc zapraszam was serdecznie do zaglądania na mojego bloga przynajmniej raz w tygodniu, bo co tyle planuje umieszczać nowe posty bogate w informacje o urodzie, pięknych włosach i życiu codziennym :)
 Kontakt do mnie : lilia1989@poczta.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarz pojawi się po zatwierdzeniu przez moderatora